دوره 2، شماره 1 - ( 1-1394 )                   جلد 2 شماره 1 صفحات 33-39 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Arlı V, Sahin H, Zafer Topsaka F, Can K. Industrial Engineering Department Dokuz Eylül University Engineering Faculty İzmir, Turkey. IJRARE. 2015; 2 (1) :33-39
URL: http://ijrare.iust.ac.ir/article-1-64-fa.html
Industrial Engineering Department Dokuz Eylül University Engineering Faculty İzmir, Turkey. دانشگاه علم و صنعت ایران. 1394; 2 (1) :33-39

URL: http://ijrare.iust.ac.ir/article-1-64-fa.html


چکیده:   (213 مشاهده)
The flange climb derailment is one of the cause of derailment for a typical switch. The derailment for the switch is a complex phenomenon since the contact area is changing dynamically. The contact angle between the wheel flange and the switch point is investegated in terms of the risk on the derailment. The contribution of this study is proving that UIC716R standard recommendation about the switch flange geometry is valid in terms preventing the derailment.
متن کامل [PDF 1198 kb]   (198 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
کد امنیتی را در کادر بنویسید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | International Journal of Railway Research

Designed & Developed by : Yektaweb